MFO overtar 8 minutes – Vi skal gjøre vårt ytterste for å videreføre arven på en forsvarlig og solid måte.
Markedsførere møtes til speed-dating Bransjeforeningen har arrangert sin første MFO Speed (up) Date, hvor medlemmer ikke kom for å lære av foredragsholdere på scenen, men snarere av hverandre.
MFO og Wavemaker i nytt samarbeid Fra 1. april gikk et av Norges største mediebyråer, Wavemaker, inn som ny samarbeidspartner og sponsor av MFO.
MFO måtte avlyse Byråbattle: – Byråene hadde ikke kapasitet – 2024 virker å være et spesielt år for alle, sier MFO-lederen.
Snapchat vant årets Kanalbattle Snapchat dro det lengste strået, og stakk av med seieren i Kanalbattle 2023.
Flere vil kjøpe mer fra markedsføringsbyråer framover: – Overraskende Flere bedrifter sier de vil sette av mer penger til ekstern hjelp på markedsføring framover.
MFO-lederen: – Vi kan nå mye lenger enn bare Oslo og Østlandet Daglig leder, Ida Cecilie Wille, gleder seg til høsten. Etter hvert kan MFO også bevege seg utenfor hovedstaden.
Kommunikasjonsbransjen går sammen om Green Camp En samlet bransje inviterer til Green Camp med fokus på bærekraft og kommunikasjon.
MFO gjør endringer for årets Kanalbattle – Det blir en mer faglig begrunnet kåring i år – og vi tror derfor at resultatet blir enda mer rettferdig fordi det er fag og prestasjoner som avgjør, sier Ida Cecilie Wille.
Ida Cecilie Wille blir ny daglig leder i MFO Etter sju år som daglig leder overlater Anna Andrea Hvinden ansvaret til Ida Cecilie Wille fra 1. oktober 2022.